Followers

; K-pop Oh K-pop ♥

Assalammualaikum . Hi rakan blogger . Harinie nak story sikit about K-pop . Yeahh , tak dinafikan mesti ramai diantara you alls semua minat korean kan kan ? Even my younger sis pon minat kat korean bagai . and for your information aku yang dh tua bangka , umo nak masok 19Tahun neh baru kenai 2 artis korea . Believe or not ? Hahaha . Lawak kan ? Kuno gila hang Putry . Aduhai , Before this aku ada lah dengaq jugak lagu-2 korea yang adik aku dok pasang . then dia dok sebut nama-2 team korea 2A.M , superjunior , Kara and so on lah kan . kengkawan aku pun ramai jugak yang minat korea neh . tapi aku Hampeh takda feel pun nak layan . but lepas aku usya jaa 2orang mamat neh . terus hati aku dupdapdupdap , cantik menarik tertarik da bomb kat korea . Hahahaha .  Ajaib tak ? Haa , penangan si jejaka kacak korea . Perghh , nak tahu tak sapa depa tuh ? Konpemm , ampa kenai . sat nah :)



                                               Jang Guen Suk


                                                           Kim Hyun Joong

Haa , Hamek kau . Besaq punya gambar aku Bagi . Handsome kan depa ? Yayy , Thats why sekarang aku minat korea . semua cerita yang depa belakon aku akan tengok . contohnya , You're beautiful . Marry me mary . Notty kiss and Boys Over Flower :D Aumm , Aumm . malam-2 sebelum tido usya laki handsome . Gila apa aku neh . Heee , but my Heroes still number One for me . * Biy , aku sayang hang jugak aih . minat hang jugak ♥ over pulak dahh ~ Chaww .



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.