Followers

New Year Lah awak :)

Assalammualaikum . Hii , malam neh ramai yang cakap pasai Celebrate New Year dengan kawan-2 , family and taklupa jugak boyfie / girlfie korang kan ? So , amacam ? mesti best gila kan . dapat bersama-2 dgn yang tersayang sambil menanti kehadiran tahun baru . sambil dalam hati tanam azam masing-2 untuk dicapai pada tahun 2013 . OMG ! Sumpah , aku jelouss sihh . why ? Halaa , aku kat Hostel neh sorang-2 memendam rasa rindu and sedih nya tak dapat bersama yang tersayang sekalian . tak rasa pun nak masok tahun baru sbb sunyi sangat hostel aku kala neh . *Okey , menaip sambil pelok ciwan :3 Alahai , nasib badan . sabor jelah , yelaahh nak menuntut ilmu kan mesti perlukan pengorbanan :)

So anyways , Goodbye sweet 2012 . semua kenangan yang pernah ada sepanjang 2012 akan selalu tersemat didalam hati tak kira suka atau duka sbb itu semua adalah kenangan yang bermakna sangat  . Kepada Hamba Allah yang bernama '' MOHD IFWAN '' terima kasih membahagiakan saya dan bersama saya memharungi liku-liku spanjang tahun ini . semoga tahun hadapan akan jadi tahun yg terbaik untuk kita semua . Insyallah :D

Azam yang dibina sepena tahun baru usah hanya sekadar azam kosong , pahatkan dalam hati dan usaha untuk mencapainya demi kepuasan diri sendiri :) sekiann . Lot of love , Puteri Idayu & Mohd Ifwan <3 p="p">

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.