Followers

Its just an mukadimah pagi xD

Assalammualaikum. Pagi yang hambar? Haha, mcm tipikal novel cinta yang cinta dia betepuk sebelah tangan kan? Hehe, okay, sekarang bukan nk cerita pasal putus cinta or putus harapan. But its just more to sacirifite love for someone who you really cares. Faham? Hm, okay mcm ni dia lebih kepada hang tinggalkan sipulan tu untuk dia pilih yang terbaik dalam hidup dia. Yang terbaik untuk dia have his happy ending life. Mcm gila kan? Haah, bagi aku agak mcm gila sbb kenapa perlu tinggalkan si dia padahal hang takde pape dgn dia pun. Maksud aku any relay lagi. Haaa tulah, hahahaha.

Pernah tak korang rasa, ada someone yang dah genggam erat hati korang and no matter hard the situation is korang takleh nak hold and let it go pun. Dua dua situation tu sakit dia apak ahh. Mmg sakit, tak caya eh? Haha nnti try ahh, amik risiko sikit baru hidup ada advanture. Bahahaha. Dan pada saat tu, dia yang korang akan stalk mcm jebon, dia yang korang selalu tunggu hantar mukadimah, and mcm2 ahh. And paling best part yang korang tgk last seen dia, haha. Dia online but tak tegur. Hoyeahhh, blh berdanggut seround dua tau feeling dia. 

Rindu yang dipendam tanpa diketahui mmg hebat yo, hebat sbb dia menguji kekuatan jari jemari aku untuk menaip . Hati nak taip, ego suruh hold and mind suruh stop hurting each other. Awak, yess awak! Tak mudah nak lupa awak, serious! But once decision is taken, hati kena sado, sesado mungkin sbb kalau tak saya akann susahkan awak lagi dgn feeling saya yang tak apa2 ni. Haha, sorry! But please be saved! Jaga diri , jaga kesihatan. Missing you xD kbyeee. Goodnight minion. Heee


Kena kuat depan kawan2 sbb taknak diaorang salah faham dalam mentafsir kelemahan diri. Malaysia blh , aku blh. Heee . Morning world. 


" Awak takkan tahu mcm mana sakit tu bila awak sentiasa bahagia, dan awak akan menghargai bahagia tu bila tahu peritnya sakit"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.